![]()
|
![]() Jako General Manager andel`s Hotel Łódź musi Pani mieć niewiele wolnego czasu. Jak Pani sobie radzi z taką ilością obowiązków?
Na szczęście moja praca to moja pasja. Poza tym jest to praca zespołowa. Mam wspaniały, profesjonalny, kompetentny i kreatywny zespół, na którym mogę polegać i który ma dużą samodzielność w działaniu. Wielu z nich to pasjonaci i bardzo dobrze się dogadujemy. Dzięki temu udaje mi się zachować „work-life balance” i znaleźć czas na realizację innych moich pasji, jak również na spędzanie czasu z najbliższymi i ... odpoczynek.
Zaangażowanie i wielka pasja. Bez wątpienia to dobre słowa, opisujące Pani działalność zawodową. Pani Anno, jakie cechy są najważniejsze, aby osiągnąć sukces w tej branży? Naszych czytelników z pewnością interesuje jak przebiegała Pani ścieżka zawodowa.
Nie lubię się chwalić, więc odpowiem tylko krótko. Od początku mojej kariery zawodowej wiedziałam, że zwiążę się z hotelarstwem – bardzo podoba mi się idea gościnności i wszelkie wartości, jakie związane są z tą branżą. Zaczęłam od pracy na recepcji w hotelu Amber Baltic i później krok po kroku, wraz z upływającymi latami i zdobywanym doświadczeniem zostałam regionalnym General Managerem hoteli Vienna International w Polsce.
Pani Anno, czy zdradzi nam Pani jakie argumenty brali Państwo pod uwagę przy podejmowaniu decyzji o wyborze właśnie naszego portalu jako platformy reklamowej dla Państwa Hoteli?
Staramy się być obecni we wszystkich miejscach, do których zaglądają organizatorzy konferencji, dlatego wybór Państwa portalu wydawał się w tym zakresie oczywisty.
Pragnąc podzielić się z naszymi czytelnikami Pani doświadczeniem w branży konferencyjnej, prosimy o trzy najważniejsze wskazówki dla osób, które planują konferencję. Od czego najlepiej rozpocząć przygotowania i na co zwrócić szczególną uwagę?
Myślę, że warto tu zwrócić uwagę na podstawy, coś, o czym każdy organizator konferencji wie, ale czasem dobrze jest to sobie usystematyzować. Mam tu na myśli „żelazną trójcę”:
1. Budżet – tylko przygotowanie możliwie dokładnego budżetu wydarzenia pozwoli na określenie możliwości w zakresie wyboru miejsca spotkania, działań marketingowych etc. Ułatwi to pracę zespołu podczas poszukiwania partnerów i oszczędzi czas.
2. Termin - wybór odpowiedniego terminu dla realizacji wydarzenia zapewni zarówno wysoką frekwencję. Warto jednak pamiętać, że termin musi być również odpowiedni dla prelegentów – to ich obecność nieraz buduje atrakcyjność wydarzenia.
3. Miejsce - wybór odpowiedniego miejsca, które wpisuje się w założenia organizacyjne wydarzenia i spełnia oczekiwania gości konferencji, jak również zapewnia odpowiednią jakość (wielkość sal, ilość pokoi, dodatkowa infrastruktura dostosowana do potrzeb uczestników, lokalizacja obiektu)
Mając budżet, termin i miejsce posiadamy niezbędną podstawę, na której możemy dobudować program oraz dopracować pozostałe szczegóły. Trzeba jednak zacząć od tych ogólników, gdyż one mają znaczący wpływ na sukces spotkania.
Pani Anno, w jaki sposób może Pani zachęcić użytkowników naszego portalu do wyboru Hoteli sieci VI na zorganizowanie konferencji, szkolenia lub kongresu? Jakie specjalne promocje i wyjątkowe propozycje przygotowaliście Państwo na ten rok?
Najlepszą rekomendacją dla nas są opinie naszych gości i partnerów, którzy organizują u nas spotkania i konferencje. Informacja zwrotna od nich pozwala nam z każdym rokiem tworzyć ofertę coraz bardziej dostosowaną do ich potrzeb. Jednak oferta to tylko wisienka na torcie – tak naprawdę to jakość centrów konferencyjnych oraz obsługi decyduje o wyborze hotelu. W andel's Hotel Łódź zorganizowaliśmy już ponad 4 000 różnorodnych eventów, więc mamy niewiarygodne doświadczenie, które pozwala na przygotowanie konferencji szybko, sprawnie i profesjonalnie. Podobnie jest w pozostałych hotelach VI w Polsce: angelo Katowice to jeden z najlepszych hoteli konferencyjnych w regionie, andel's Cracow dzięki swojemu designowi i centralnej lokalizacji jest doskonały dla firm, które poszukują nieoczywistych rozwiązań, zaś Chopin Hotel Cracow – dla tych, którzy stawiają na ekonomiczniejsze rozwiązania. Z kolei Amber Baltic Międzyzdroje to hotel na wyjazd incentive albo konferencję, podczas której pozostaje sporo czasu wolnego dla gości.
Każdy z naszych hoteli przygotowuje specjalne oferty dla branży konferencyjnej, jednakże niektóre są również przygotowywane przez nasz regionalny oddział sprzedaży i marketingu. Warto wspomnieć tutaj chociażby o naszej ofercie skierowanej dla agencji, które jeszcze u nas nie zrealizowały żadnego eventu czy też ofercie „cash back” dla firm, z którymi współpracujemy. Jak co roku już w sierpniu ruszamy z promocją wigilii firmowych – wczesna rezerwacja to dodatkowe zniżki i gwarancja wyboru sali i terminu. Warto w tym miejscu jeszcze wspomnieć o naszym programie lojalnościowym Smart Booker, skierowanym do osób rezerwujących noclegi i konferencje w imieniu swoich firm. Wszystkie informacje publikujemy na naszych stronach www. Zachęcamy również do kontaktu z naszym teamem – wiele ofert skierowanych jest do tych, z którymi mamy bezpośredni kontakt.
Państwa Hotele z pewnością wyróżnia i charakteryzuje nowoczesny oraz ekskluzywny design, czego potwierdzeniem są kolejne nagrody dla Państwa obiektów – ale własny know how to nie tylko architektura oraz techniczne aspekty hotelu, lecz przede wszystkim ludzie, podejście do Gości oraz sposób obsługi Klienta. Co jest najtrudniejsze w budowaniu zaufania do marki?
Ma Pani rację, że w przypadku hoteli to „miękkie” know how jest niezwykle ważne, właściwie najważniejsze. Bo tak naprawdę to ludzie budują hotel, to od ich profesjonalizmu zależy czy gość będzie zadowolony i do nas wróci. Goście szukają w hotelach spokoju, przyjaznej atmosfery i komfortu przez cały czas kontaktu z hotelem. Z tego powodu budowanie przyjaznej atmosfery w zespole jest dla mnie priorytetem, jak również danie mojemu zespołowi możliwości rozwoju i ciągłego doskonalenia swoich umiejętności.
Ale wracając do zaufania do marki – myślę, że najtrudniejsze jest nie tyle zbudowanie zaufania, a jego utrzymanie.
Vienna International z roku na rok rozszerza swoją ofertę, można gościć u Państwa już: w Austrii, Polsce, Niemczech, Czechach, Słowacji, Francji, Chorwacji, Rosji oraz Rumunii. Pani Anno, naszych czytelników z pewnością zainteresuje klucz do Państwa sukcesu, jak to się wszystko zaczęło?
Kluczem do sukcesu z pewnością jest podążanie za potrzebami rynku i szybkie reagowanie na zmiany koniunktury. Tak było w przypadku Vienna International, która istnieje już 26 lat. Polska właściwie od razu stała się jednym z czołowych rynków dla spółki. Pierwszym hotelem był Amber Baltic Międzyzdroje, który został otwarty w 1991 r. i w którym zaczęłam swoją karierę zawodową. Następnie w 2004 r. do sieci dołączył Chopin Hotel Cracow i andel's Hotel Cracow, w 2009 r. andel's Hotel Łódź i rok później angelo Hotel Katowice. W tym momencie w naszej sieci w całej Europie znajduje się 38 hoteli i kurortów.
Witam serdecznie Pani Anno. Proszę nam zdradzić czym Hotele sieci Vienna International wyróżniają się na tle innych w bliższym i dalszym regionie? Dlaczego to właśnie Państwa marka cieszy się tak dużym zadowoleniem ze strony Gości? Co jest dla Państwa priorytetem?
Trudno jest odpowiedzieć na to pytanie w kilku zdaniach. Nasza sieć jest niezwykle zróżnicowana i każdy z hoteli ma swoje unikalne cechy, które wyróżniają go na lokalnym czy regionalnym rynku. Mimo tej różnorodności niektóre wartości są wspólne dla całej grupy. Podobnie jak poczucie, że stanowimy jedną wielką rodzinę.
Vienna International stawia przede wszystkim na jakość doświadczeń i łączenie lokalności z globalnością. Każdy z hoteli zapewnia obsługę i ofertę na międzynarodowym poziomie, dbając o regionalne nawiązania – zarówno w propozycjach gastronomicznych, jak i bieżącej działalności. Angażujemy się w działania na rzecz promocji miast – naszych lokalizacji, wprowadzamy do menu lokalne produkty, wspieramy lokalnych twórców. Dzięki temu nasi goście z odległych regionów od początku czują polską polską gościnność i doświadczają naszej kultury.
W naszej sieci, szczególnie w przypadku marek andel's i angelo, niezwykle duży nacisk kładziemy na niepowtarzalną architekturę oraz jakość wzornictwa. Dodatkowo ten wysublimowany design idzie w parze ze sztuką, która jest wszechobecna zarówno w naszym hotelu w Łodzi, jak i w andel'sie w Krakowie. To wysokie poczucie estetyki i potrzeba doskonałej jakości widoczna jest w całej naszej działalności. Śledzimy najnowsze trendy i zawsze staramy się być o krok przed konkurencją.
Dziękujemy Pani serdecznie za poświęcony czas. Zespół portalu www.Osrodki-Konferencyjne.pl życzy powodzenia oraz samych sukcesów zawodowych w branży konferencyjnej i hotelarskiej. Redakcja www.Osrodki-Konferencyjne.pl |
Wszelkie prawa zastrzeżone © Biznes Marketing Konferencje, korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu. |